Kategorie

Szybkie płatności


Płacę z PayU


Użytkowników online

Naklejki na ścianę

Naklejki ścienne

facebook

- - - - - - - - - - - - -
 

Obraz ze zdjęcia

Często zadawane pytania


PO CO MI KONTO NA STRONIE SKLEPU?
Dzięki niemu będzie można obserwować szczegóły swoich zamówień oraz ich historię, mieć kontrolę nad swoimi danymi osobowymi, wydrukować fakturę proformę lub mieć stały podgląd do uzyskanych rabatów. Założenie konta znacznie ułatwi kolejne zakupy w sklepie, nie będzie wtedy konieczności uzupełniania danych teleadresowych, ponieważ będą one zapamiętane w systemie.
 
CO ZROBIĆ W PRZYPADKU, GDY ZAPOMNIAŁEM HASŁA?
Jeśli nie pamiętasz hasła, przejdź do strony logowania ”Moje konto” i kliknij na link "Przypomnij hasło" Będziesz poproszony o podanie adresu e-mail podanego przy rejestracji. Twoje hasło zostanie zresetowane, a nowe wysłane na podany adres e-mail. Po zalogowaniu przy pomocy nowego hasła w zakładce „Twoje dane osobowe” możesz zmienić otrzymane hasło na wymyślone przez siebie.
 
JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Wybierz interesującą Cię kategorię obrazu. Kliknij na wybraną grafikę.
Zostaniesz przeniesiony/a na stronę z wszystkimi dostępnymi rozmiarami oraz układami danej grafiki.
Wybierz układ:
- kwadrat;
- prostokąt;
- panorama;
- panorama pionowa;
- obraz wieloczęściowy;
Następie wybierz rozmiar obrazu (dokładny opis wymiarów poszczególnych części znajdziesz w zakładce „rozmiary i ceny” widocznej na dole strony sklepu).
W okienku po lewej stronie zobaczysz miniaturkę wybranego produktu, a u góry aktualną cenę.
Wybierz ilość sztuk i kliknij „dodaj do koszyka”
Wybierz kolejny produkt, lub od razu przejdź do realizacji:
- wybierz rodzaj dostawy,
- wybierz typ płatności,
- uzupełnij swoje dane teleadresowe (w razie innego adresu przesyłki zaznacz ”inne dane wysyłkowe” i uzupełnij pola)
- kliknij „przejdź do zamówienia”
Zostaniesz przeniesiony do potwierdzenia zamówienia, jeżeli wszystko się zgadza kliknij „Zamów”
- Zapłać za zakupy przez system płatności PayU, bądź dokonaj wpłaty na podany numer konta:
Tech-Kart
 mBank 25 1140 2004 0000 3902 7412 0211
- dostaniesz następnie maila z potwierdzeniem zamówienia
GRATULACJE, właśnie dokonałeś/aś zakupu J
 
JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS SWOJEGO ZAMÓWIENIA?
Można do nas zadzwonić, aby zapytać o status swojego zamówienia lub zalogować się na swoje konto i kliknąć na Historia i szczegóły twoich zamówień w sekcji Moje Konto.
 
CO ZROBIĆ, JEŚLI POMYLIŁEM SIĘ LUB CHCĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?
Jeśli popełniono błąd w zamówieniu lub Klient chce je anulować należy skontaktować się z nami, aby natychmiast dokonać korekty.: napisz: sklep@printonia.pl lub Zadzwoń pod nr. kom: +48 532-644-177

CZY OTRZYMAM INFORMACJĘ POTWIERDZAJĄCĄ ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA?
Na podany w formularzu adres e-mail będą wysłane wiadomości informujące o statusie zamówienia. Pierwsza wiadomość zostanie wysłana podczas wysłania zamówienia, kolejna gdy otrzymamy płatność oraz trzecia kiedy obraz zostanie wysłany.
 
JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ AKCEPTOWANE?
Płatności można dokonywać przelewem na rachunek bankowy Firmy:
- Tech-Kart
   mBank: 25 1140 2004 0000 3902 7412 0211,
- poprzez system płatności elektronicznych PayU
-  lub za pobraniem.
 
WYŚWIETLIŁ SIĘ KOMUNIKAT, ŻE TRANSAKCJA DOKONYWANIA PŁATNOŚCI ZOSTAŁA ODRZUCONA LUB NIE MOŻE BYĆ ZREALIZOWANA, CO SIĘ STAŁO?
Dla bezpieczeństwa, nasz dostawca usług handlowych sprawdza, czy wszystkie informacje rozliczeniowe dla kart kredytowych są poprawne i zgadzają się z danymi w banku. Jeśli podany adres rozliczeniowy nie pokrywa się z adresem zweryfikowanym przez bank, transakcja zostanie odrzucona. Warto również sprawdzić, czy numer, data ważności i kod bezpieczeństwa karty są wpisane poprawnie. Jeśli nadal jest problem lub pojawił się błąd komunikacji z bankiem, należy skontaktować się z bankiem, żeby uzyskać więcej informacji.
 
CZY CENY OBRAZÓW SĄ CENAMI BRUTTO CZY NETTO?
Ceny zamieszczone na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają VAT). Należy do nich doliczyć koszty przesyłki oraz koszty ewentualnych innych dodatkowych usług. Ostateczny koszt zamówienia  będzie potwierdzony z Klientem.
 
JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA OTRZYMANIE ZAMÓWIENIA?
Zlecenie zamówienia usługi lub produktu w Sklepie internetowym może być składane 24h przez 7 dni w tygodniu. Zazwyczaj zmówienia złożone do godz. 12 są realizowane w tym samym dniu roboczym, po godz. 14 w dniu następnym. W szczególnych przypadkach czas realizacji może być dłuższy, wtedy Klient zostanie poinformowany o terminie realizacji.
 
CZY MOGĘ ODEBRAĆ SWOJE ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?
Oczywiście istnieje możliwość odbioru osobistego. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia prosimy o kontakt i powiadomieniu nas o chęci odbioru osobistego.
Odbiór osobisty możliwy w miejscowości Świerklaniec lub Radzionków po wcześniejszym ustaleniu.
 
CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA OBRAZ PRZY ODBIORZE?
Istnieje możliwość zapłaty przy odbiorze, wtedy nie trzeba płacić za koszt wysyłki.
 
CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ BEZPIECZNE? 
Szanujemy prywatność Klientów. Nie przechowujemy informacji o płatności i danych osobowych, nigdy nie zostaną one sprzedane lub przekazane osobie trzeciej.
 
CZY SKLEP OFERUJE RABATY? 
Oferujemy różne czasowe i okazyjne obniżki cen. Informację o tym zamieszczamy na stronie sklepu oraz wysyłamy newsletterem do stałych klientów. Poza tym proponujemy rabaty dla dużych zamówień oraz zniżki dla klientów korporacyjnych i hurtowych. Prosimy o kontakt w celach informacyjnych.
 
Obrazy z własnego zdjęcia

JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ, CZY MOJE ZDJĘCIE JEST WYSTARCZAJĄCO DOBRE, ABY JE WYDRUKOWAĆ?
Aby wydruk Państwa zdjęcia był możliwy w najwyższej jakości wystarczy sprawdzić rozdzielczość zdjęcia. Można to zrobić dzieląc jego rozdzielczość (pixele) przez rozmiar obrazu który chcą Państwo zakupić (cm). Wysoką jakość wydruku uzyskamy wtedy gdy na 1 cm obrazu będziemy dysponowali 15 pixelami zdjęcia. Przykładowo dla wydruku 90x60 cm wystarczające zdjęcie to 1350 x 900 pixeli .
W przypadku braku pewności co do jakości Państwa zdjęcia, przed zakupem można je przesłać na adres sklep@printonia.pl Sprawdzimy fotografię i odpowiemy.

JAK ZAMÓWIĆ OBRAZ Z WŁASNEGO ZDJĘCIA?
Aby zamówić obraz na podstawie własnego zdjęcia, na stronie głównej sklepy kliknij na Obrazy ze zdjęcia . Następnie wybierz efekt obrazu, potem rodzaj i rozmiar. Potem wybierz ulubione zdjęcie i wgraj do systemu klikając na „Przeglądaj”. Po zapisaniu spersonalizowanego produktu, musisz dodać go do koszyka.
 
CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ OBRAZ O INNYCH WYMIARACH NIŻ DOSTĘPNE NA STRONIE?
Istnieje możliwość wydrukowania obrazu o innym wymiarze. Prosimy o kontakt i ustalenie z nami nowego wymiaru i określenia ceny.
 
CZY MOGĘ WYDRUKOWAĆ ZE SWOJEGO ZDJĘCIA TRYPTYK?
Istnieje możliwość wydrukowania ze swojego zdjęcia obrazów składających się z 2, 3, 5 a nawet 7 części.
 
JAKIE FORMATY PLIKÓW SĄ AKCEPTOWANE?
Można przesyłać pliki JPG, PSD, PNG w dowolnym rozmiarze. Jeśli masz inny format lub rozmiar skontaktuj się z nami.
 
CZY MUSZĘ PRZYGOTOWAĆ PLIK DO DRUKU?
Możesz wysłać go do nas, zajmiemy się przygotowaniem. Jeśli będzie jakiś problem z plikiem poinformujemy cię o tym. W przypadku tworzenia pliku do drukowania należy ustawić go w następujący sposób: RGB, 8-bitowych w 100dpi lub więcej. Nie ma konieczności używania zdjęć większych niż 240 dpi.
 
DLACZEGO MOJE ZDJĘCIE JEST ZA MAŁE DO WYDRUKU?
W przypadku zapisania zdjęć z Internetu mogą one być w niskiej rozdzielczości do łatwego przeglądania sieci Web. Te pliki zostały specjalnie skompresowane, ponieważ są zapisane w małym formacie nie można ich powiększyć do pożądanego rozmiaru, jeśli to zrobisz to będą one nieostre i zniekształcone. Najlepiej jest wgrać oryginalny plik cyfrowy z aparatu fotograficznego.
 
JAKIE EFEKTY SĄ DOSTĘPNE W OFERCIE?
Dostępne są obrazy kolorowe, czarno-białe oraz w sepii. Jeśli są Państwo zainteresowani innym efektem prosimy o kontakt po więcej szczegółów.
 
CZY WYKONUJECIE RETUSZ ZDJĘĆ?
Prosty retusz typu – usuwanie efektu czerwonych oczu dostępny jest od razu. Większa korekty mogą wymagać więcej czasu do przygotowania obrazu oraz mogą wymagać dodatkowej opłaty. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.
 
CZY MOŻNA DODAĆ DO ZDJĘCIA TEKST?
Istnieje możliwość dodania tekstu do zdjęcia. Należy wtedy określić rodzaj, wielkość oraz kolor czcionki i wskazać miejsce na obrazie, gdzie ma być wstawiony tekst. Wszystkie te informacje należy umieścić w uwagach i skontaktować się z nami, żeby upewnić się czy efekt końcowy będzie zadowalający.
 
CZY SĄ JAKIEŚ OGRANICZENIA, CO DO RODZAJU ZDJĘCIA, KTÓRE MOŻNA DRUKOWAĆ?
Można wydrukować każdy obraz cyfrowy na płótnie, czy to w postaci fotografii, malarstwa czy sztuki cyfrowej. Nie ma żadnych ograniczeń, ale zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wątpliwej treści. Trzeba być właścicielem praw autorskich do obrazu przesłanego do druku lub uzyskać pozwolenie na reprodukcję od właściciela praw autorskich.
 
CZY OBRAZY DRUKOWANE NA PŁÓTNIE SĄ TRWAŁE?
Wszystkie obrazy pokrywamy specjalnym laminatem, dzięki temu są one zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz czynnikami zewnętrznymi.
 
Płótna są przeznaczone tylko do użytku wewnętrznego, ale nawet bezpośrednie działanie światła wpadającego przez okno nie powoduje zmian na płótnie przez dziesięciolecia. Obraz nie powinien blaknąć ani odbarwiać się.
 
JAKIE SĄ SPOSOBY DOSTAWY?
Nasze produkty wysyłamy Kurierem DPD.
 
JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?
- Kurier DPD – 25,00zł brutto – czas dostawy 1-2 dni
  Wysyłka „za pobraniem”
- Kurier DPD – 30,00zł brutto – czas dostawy 1-2 dni
 
JAK DŁUGO TRWA DOSTAWA?
W przypadku wysłania obrazu kurierem trwa to ok. 1-2 dni.
 
CZY BĘDZIE MOŻLIWOŚĆ ŚLEDZENIA PRZESYŁKI?
Po wysyłce będzie wysłany czwarty mail z numerem zamówienia oraz linkiem strony internetowej, gdzie będzie można śledzić przebieg wysyłki.
 
CO ZROBIĆ, JEŚLI OTRZYMAM USZKODZONY PRODUKT?
Nie mieliśmy jeszcze przypadku uszkodzonej przesyłki, ale wypadki się zdarzają. Jeśli produkt dotarł uszkodzony proszę sfotografować szkody i wysłać je do nas na sklep@printonia.pl . Zajmiemy się procesem reklamacyjnym i wyślemy dobry produkt.
 
JAKI JEST TERMIN REKLAMACJI?
Reklamacje należy zgłaszać w ciągu 7 dni roboczych od dnia odbioru zamówienia.
 
JAKIE SĄ ZASADY ZWROTU?
Klient ma prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia bez podania przyczyny pod warunkiem, że produkt nie był używany, kopiowany lub uszkodzony. Koszty przesyłki nie podlegają wtedy zwrotowi.
 
CHCĘ ZADAĆ INNE PYTANIE...
W tym celu prosimy o kontakt z naszym biurem poprzez wysłanie do nas wiadomości e-mail na adres sklep@printonia.pl
kontakt telefoniczny pod numerem tel. kom: 532-644-177
 
Uwaga. Zakupy za kwotę przekraczającą 300 zł, przesyłka GRATIS.